Ga naar hoofdinhoud

Bestellingen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?

Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice: 023 – 547 48 47

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling. Indien je deze niet ontvangen hebt controleer dan voor de zekerheid je spam-folder/ongewenste mailbox.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Ook kunt u inloggen om uw gegevens in te zien, waaronder de bestelgeschiedenis en de facturen van de desbetreffende bestellingen.

Kan ik mijn bestelling, als ik deze betaaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen.

Betaling

Is het veilig om te betalen via Onlinelight?

Ja. Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. Ook maken we gebruik van beveiligde betalingsmodules zoals Ideal.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij zullen de bestelling inpakken en gereed maken voor verzending wanneer we de betaling ontvangen hebben.

Vanuit welke landen kan ik bestellen?

Momenteel is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je woonachtig bent in Nederland of België. Dit zijn ook de enige twee landen waarnaar wij verzenden.

Ik wil betalen met iDeal, kan dat?

Ja. Indien je de bestelling gaat afronden kun je een keuze maken op welke manier er betaald wordt. Kies hiervoor voor ideal. Vervolgens kies je de juiste bank waarvan je wilt betalen. Je wordt automatisch doorverwezen naar je bank om te kunnen betalen.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode/cadeaukaart?

Ja, dit is mogelijk. Wanneer je gaat afrekenen vind je bovenin de afrekenpagina een mogelijkheid om een kortingscode in te voeren. Voer hier je kortingscode in en je zult zien dat de desbetreffende korting gelijk wordt verrekend in het afreken scherm.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wij rekenen geen verzendkosten indien u een bestelling plaatst boven de €50,-.

Kleine pakketen worden geleverd met PostNL. Grotere orders, zoals grote kroonluchters, worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren tot de deur.

Indien u gebruik maakt van onze monterings en installatieservice bezorgen wij gratis.

Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Indien je voor 12.00 uur besteld hebt zullen wij deze bestelling dezelfde dag nog aanleveren bij het postorderbedrijf. Veelal kun je er op rekenen dat deze de volgende werkdag bezorgt wordt.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij versturen de bestellingen allemaal met POST NL.

Kan ik mijn bestelling volgen via een track & trace?

Ja, wanneer je een bestelling gedaan hebt krijg je een bevestiging. Hierna gaan wij aan de slag om je bestelling gereed te maken voor verzenden. Indien de bestelling is aangeboden bij POST NL ontvang je automatisch een track & trace toegestuurd waarmee je je pakket kunt volgen/traceren.

Nemen jullie oude artikelen mee?

Nee, wij nemen geen retour artikelen aan. Deze dienen weer aangeboden te worden bij een pakket verzend bedrijf welke het product retour stuurt naar Onlinelight.

Algemeen/Overig

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld worden op onze website zijn inclusief BTW. De BTW die wij hanteren is 21%.

Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je niet tevreden bent is het mogelijk je aankoop te retourneren. Wij dienen het product dan wel binnen 14 dagen retour te hebben ontvangen. Het retour sturen van een bestelling is wel voor eigen kosten. 
 
Het product wordt alleen retour geaccepteerd als er geen beschadigingen en/of gebruikssporen op zitten, verpak het product daarom goed en retourneer het in originele staat.
 
Let op: Eventueel op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

Wat is de retourprocedure?

Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op via info@onlinelight.nl om je retournering aan te melden, vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retouren. 
 
Na het aanmelden van je retournering:
Pakketen kunnen in originele verpakking met pakbon, met een pakketdienst naar keuze, worden verstuurd. Let op: De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
U kunt het product natuurlijk ook altijd zelf retouren door deze in te leveren bij ons in de winkel.
Het retour adres:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
E: info@donluce.nl
T: 023 – 547 48 47

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
 
Wij geven geen geld terug als er op de producten beschadigingen en/of gebruikssporen zitten; verpak het product daarom goed.

Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je zult eerst je bestelling retour moeten sturen, waarna je het geld terug krijgt. Je kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, deze wordt dan de volgende dag verstuurd.

Bestellingen

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?

Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice: 023 – 547 48 47

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling. Indien je deze niet ontvangen hebt controleer dan voor de zekerheid je spam-folder/ongewenste mailbox.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Ook kunt u inloggen om uw gegevens in te zien, waaronder de bestelgeschiedenis en de facturen van de desbetreffende bestellingen.

Kan ik mijn bestelling, als ik deze betaaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen.

Betaling

Is het veilig om te betalen via Onlinelight?

Ja. Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. Ook maken we gebruik van beveiligde betalingsmodules zoals Ideal.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Wij zullen de bestelling inpakken en gereed maken voor verzending wanneer we de betaling ontvangen hebben.

Vanuit welke landen kan ik bestellen?

Momenteel is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je woonachtig bent in Nederland of België. Dit zijn ook de enige twee landen waarnaar wij verzenden.

Ik wil betalen met iDeal, kan dat?

Ja. Indien je de bestelling gaat afronden kun je een keuze maken op welke manier er betaald wordt. Kies hiervoor voor ideal. Vervolgens kies je de juiste bank waarvan je wilt betalen. Je wordt automatisch doorverwezen naar je bank om te kunnen betalen.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode/cadeaukaart?

Ja, dit is mogelijk. Wanneer je gaat afrekenen vind je bovenin de afrekenpagina een mogelijkheid om een kortingscode in te voeren. Voer hier je kortingscode in en je zult zien dat de desbetreffende korting gelijk wordt verrekend in het afreken scherm.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Wij rekenen geen verzendkosten indien u een bestelling plaatst boven de €50,-.

Kleine pakketen worden geleverd met PostNL. Grotere orders, zoals grote kroonluchters, worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren tot de deur.

Indien u gebruik maakt van onze monterings en installatieservice bezorgen wij gratis.

Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Indien je voor 12.00 uur besteld hebt zullen wij deze bestelling dezelfde dag nog aanleveren bij het postorderbedrijf. Veelal kun je er op rekenen dat deze de volgende werkdag bezorgt wordt.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij versturen de bestellingen allemaal met POST NL.

Kan ik mijn bestelling volgen via een track & trace?

Ja, wanneer je een bestelling gedaan hebt krijg je een bevestiging. Hierna gaan wij aan de slag om je bestelling gereed te maken voor verzenden. Indien de bestelling is aangeboden bij POST NL ontvang je automatisch een track & trace toegestuurd waarmee je je pakket kunt volgen/traceren.

Nemen jullie oude artikelen mee?

Nee, wij nemen geen retour artikelen aan. Deze dienen weer aangeboden te worden bij een pakket verzend bedrijf welke het product retour stuurt naar Onlinelight.

Algemeen/Overig

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld worden op onze website zijn inclusief BTW. De BTW die wij hanteren is 21%.

Ik ben niet tevreden, kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien je niet tevreden bent is het mogelijk je aankoop te retourneren. Wij dienen het product dan wel binnen 14 dagen retour te hebben ontvangen. Het retour sturen van een bestelling is wel voor eigen kosten. 
 
Het product wordt alleen retour geaccepteerd als er geen beschadigingen en/of gebruikssporen op zitten, verpak het product daarom goed en retourneer het in originele staat.
 
Let op: Eventueel op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

Wat is de retourprocedure?

Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op via info@onlinelight.nl om je retournering aan te melden, vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retouren. 
 
Na het aanmelden van je retournering:
Pakketen kunnen in originele verpakking met pakbon, met een pakketdienst naar keuze, worden verstuurd. Let op: De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
U kunt het product natuurlijk ook altijd zelf retouren door deze in te leveren bij ons in de winkel.
Het retour adres:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
E: info@donluce.nl
T: 023 – 547 48 47

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
 
Wij geven geen geld terug als er op de producten beschadigingen en/of gebruikssporen zitten; verpak het product daarom goed.

Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je zult eerst je bestelling retour moeten sturen, waarna je het geld terug krijgt. Je kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, deze wordt dan de volgende dag verstuurd.

Outlet product categorieën

Back To Top